Otwórzcie zeszyty i zapiszcie.
Lesson 20 th April
Topic: Adjectives.
Teraz otwórzmy książkę na stronie 73 i zróbmy zadanie 3.
przymiotnik
|
stopień wyższy
|
big (duży)
|
bigger
(większy)
|
short (krótki)
|
shorter
(krótszy)
|
slow (wolny)
|
slower
(wolniejszy)
|
cold (zimny)
|
older
(starszy)
|
high (wysoki)
|
higher
(wyższy)
|
small (mały)
|
smaller
(mniejszy)
|
long (długi)
|
longer (dłuższy)
|
fast (szybki)
|
faster (szybszy)
|
warm (ciepły)
|
warmer
(cieplejszy)
|
low (niski)
|
lower
(niższy)
|
Zapisz definicję:
Stopień wyższy
przymiotnika tworzymy poprzez dodanie do przymiotnika końcówki -er.
|
A teraz narysujcie w zeszycie żółwia, świnkę morską i żyrafę i spróbujmy je razem porównac. Zdania zapiszcie do zeszytu.
A giraffe is
bigger than a guinea pig.
A tortoise
is shorter than a guinea
pig.
A tortoise
is slower than a guine
pig.
A giraffe is
faster than a guine
pig.
Obejrzyj piosenkę:
Zróbmy teraz zadanie 4 ze strony 73 do zeszytu:
Rozwiąż test i prześlij odpowiedzi. Dostaniesz za to ocenę.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz